четвъртък, 22 ноември 2012 г.

Welcome

Добре дошли в моето малко местенце в интернет !

Аз съм Syss и официално се занимавам с графичен дизайн и предпечат. Освен това неофициално се интересувам от програмиране и софтуерно инженерство и посвещавам част от свободното си времето в обучение по различни технологии. Своеобразен тласък и стимул ми даде записването ми в курсове в Академията на Телерик. Съществуването на този блог се дължи именно на нея, така че част от публикациите са свързани с обучението там. В бъдеще смятам да споделям главно за различни проекти, по които съм работила и по други изникнали интересни теми.

Интересувам се от frond-end, разработка на мобилни приложения и игри, UX/UI дизайн, графичен и уеб дизайн, фотография, изкуство и разни други...

За контакти с мен виж линковете по долу.

Поздрави и до скоро :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар